وینسنت ابوبکر فاش کرد که کریستیانو رونالدو پس از انتقال سودآورش به این باشگاه عربستانی سعی کرد مانع از جدایی او از النصر شود.

رونالدو/ ابوبکر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گل، رونالدو پس از فسخ قرارداد متقابل با منچستریونایتد در پایان دسامبر به النصر پیوست. طبق گزارش‌ها، مهاجم پرتغالی پس از امضای قرارداد با این باشگاه عربستانی به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل شد، اما ورود او به این معنا بود که یک بازیکن خارجی از تیم باید قربانی شود. ابوبکر، کاپیتان کامرون که شش ماه از قراردادش باقی مانده بود، مردی بود که باید جدا می‌شد، اما او به‌تازگی گفته که رونالدو سعی کرده او را از جدایی از النصر منصرف کند. این مهاجم در نهایت محکم روی تصمیم خود ایستاد، زیرا قبلاً پیشنهادی از بشیکتاش ترکیه روی میز داشت.

ابوبکر در این زمینه می‌گوید: «ما کمی صحبت کردیم و نظر کریستیانو این بود که می‌خواهد من بمانم. خانواده من در فرانسه زندگی می‌کنند و به او گفتم که ترجیح می‌دهم به ترکیه بروم، چون به فرانسه نزدیک‌تر است. او هم از تصمیم من استقبال کرد و گفت که دوری از خانواده سخت است. من تصمیمم را قاطعانه گرفته بودم و می‌خواستم بروم. پیشنهادهایی داشتم، از جمله یکی از بشیکتاش. با اینکه باشگاه النصر از من خواست تا پایان فصل بمانم، اما من ترجیح دادم بروم. در نهایت آنها هم با تصمیم من موافقت کردند.»

ابوبکر پس از پیوستن به النصر در ژوئیه ۲۰۲۱، ۱۳ گل و ۶ پاس گل در ۳۹ بازی برای این باشگاه به ثبت رساند. او در ادامه اعتراف کرد که وقتی مجبور به ترک النصر شد احساس عصبانیت می‌کرد، چون آماده این اتفاق نبود. ابوبکر گفت: «زمانی که کریستیانو آمد، رودی گارسیا مربی النصر مرا به دفتر خود فراخواند و به من گفت که معمولاً یک بازیکن خارجی باید برود، یا تو یا جلال‌الدین مشاریپوف.»

ابوبکر در جام جهانی ۲۰۲۲ دو بار با کامرون گلزنی کرد، از جمله گلزنی به برزیل، اما نتوانست مانع از خروج آنها از مرحله گروهی شود.

کد خبر 742419
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha